Digitale Algemene Ledenvergadering
Op zaterdag 12 juni om 13:00 aanstaande vindt de halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering digitaal plaats.
De formele stukken, zoals de agenda voor de ALV, terugblik op voorbije verkiezingen door onze voorzitter, notulen van de vorige ALV, jaarrekeningen 2019 en 2020 met kascommissieverslag met toelichting van de penningmeester, begroting 2021, voorstellen tot wijzing van de statuten en van het huishoudelijk reglement, ingezonden ledenmoties en amendementen zullen uiterlijk 29 mei verzonden worden
Onze concept-agenda is als volgt
Opening
-Stemcommissie
Notulen vorige ALV (verwijzing)
Mededelingen
-Personele wijzigingen bestuur
Evaluatie Tweede Kamerverkiezingen
2019
-Financieel verslag
-Kascontrole
-Decharge
2020
Financieel verslag
Kascontrole
Decharge
2021
-Plan
–Strategie
–Organisatiestructuur (provinciale afdelingen)
–Activering achterban.
Stemmingen
-Begroting (stemming)
-Nieuwe leden kascontrolecommissie (stemming)
-Verkiezing bestuursleden (stemming)
Rondvraag
Sluiting
We hopen jullie te mogen verwelkomen op 12 juni om 13:00 aanstaande. In aanloop naar de Algemene Ledenvergadering volgen mails over het digitale vergaderplatform, stemtools, het opstellen van moties en amendementen.
Vragen en suggesties naar aanleiding van deze mail zijn welkom op info@stemlp.nl.
Tom Wentzel
Secretaris LP